Odborná asistentka / asistent
Hledáme samostatnou a zodpovědnou odbornou asistentku nebo asistenta s odpovídajícím vystupováním a smyslem pro detail, která bude zajišťovat administrativní a koordinační podporu sekretariátu státního podniku a činnosti spojené s agendou správy nemovitostí.
Požadujeme:
-
- ukončené SŠ vzdělání
-
- uživatelská znalost práce s PC (zejména MS-Word, MS-Excel, příp. MS-Power Point)
-
- samostatně plnit zadané úkoly
- pozitivní povaha, odolnost vůči stresu, pečlivost, spolehlivost
Hlavní činnosti zejména:
- vedení sekretariátu
- výkon administrativních služeb
- zajišťování korespondence
- vedení agendy pošty i datových schránek
- styk s bankou – předání příkazů k úhradě, zajištění šeků a výběr peněz v hotovosti
- zajištění nákupu kancelářských potřeb
- řešení běžných provozních a organizačních záležitostí
- vedení agendy internetových stránek, vkládání dat do registru smluv a portálu veřejné správy
- vedení databáze správy nemovitého majetku
- zpracování podkladů pro katastr nemovitostí, pozemkový úřad případně další orgány státní správy
- zástupy pracovníků v některých agendách
Nabízíme:
- systém zaměstnaneckých výhod
- úvazek dle dohody
Uchazeče nediskriminujeme, uvítáme i pracovníky s delší praxí ve věku 50+ i více.
Podrobnější informace získáte na sekretariátu ředitele tel. č. 234 064 730