Blog

Asistentka ředitele

Hledáme samostatnou a zodpovědnou asistentku ředitele s odpovídajícím vystupováním a smyslem pro detail, která bude zajišťovat administrativní a koordinační podporu sekretariátu státního podniku.

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ vzdělání
  • Uživatelská znalost práce s PC (zejména MS-Word, MS-Excel, příp. MS-Power Point)
  • Samostatně plnit zadané úkoly
  • Pozitivní povaha, odolnost vůči stresu, pečlivost, spolehlivost

Hlavní činnosti zejména:

  • vedení sekretariátu
  • výkon administrativních služeb
  • zajišťování korespondence
  • vedení agendy pošty i datových schránek
  • styk s bankou – předání příkazů k úhradě, zajištění šeků a výběr peněz v hotovosti
  • zajištění nákupu kancelářských potřeb
  • řešení běžných provozních a organizačních záležitostí
  • zástupy pracovníků v některých agendách

Nabízíme:

  • systém zaměstnaneckých výhod
  • úvazek dle dohody

Uchazeče nediskriminujeme, uvítáme i pracovníky s delší praxí ve věku 50+ i více.

Podrobnější informace získáte na sekretariátu ředitele tel. č. 234 064 730, nebo u paní Aleny Ježkové tel. 274 774 799.

ZPĚT